- Administrator
- Informacje
- Odsłony: 7777
Konkurs na stanowisko Specjalista ds. obsługi projektów grantowych
Nisko, dnia 1 czerwca 2016 r.
Zarząd Lokalnej Grupy Działania
Stowarzyszenie „Partnerstwo dla Ziemi Niżańskiej"
Rzeszowska 42, 37-400 Nisko
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PROJEKTÓW GRANTOWYCH
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- wykształcenie wyższe na kierunku prawo lub administracja,
- staż pracy minimum 3 lata, w tym 2 lata na stanowisku związanym
z obsługą i realizacją programów unijnych, - wiedza z zakresu funduszy unijnych w szczególności PROW 2014-2020,
- podstawowa znajomość przepisów prawa i zagadnień związanych
z przepisami UE, - znajomość zasad funkcjonowania Lokalnej Grupy Działania (LGD)
oraz przepisów, procedur i regulaminów związanych z wdrażaniem Lokalnej Strategii Rozwoju (LSR), - biegła obsługa komputera (MS Word, MS Excel),
WYMAGANIA DODATKOWE:
- kursy i certyfikaty potwierdzające wiedzę i doświadczenie,
- umiejętność redagowania tekstów,
- umiejętność pracy zespołowej,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- sumienność,
- odpowiedzialność,
- dobra organizacja czasu pracy,
- zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji,
- zdolności organizacyjne,
- wysoka kultura osobista,
- prawo jazdy kategorii B,
GŁÓWNE ZADANIA i OBOWIĄZKI:
- obsługa projektów grantowych,
- przygotowywanie naborów w ramach projektów grantowych,
- prowadzenie doradztwa dla grantobiorców w zakresie warunków i możliwości otrzymania wsparcia na realizację grantów,
- wsparcie beneficjentów w zakresie opracowania i realizacji grantów,
- prowadzenie monitoringu i kontroli grantów oraz ich rozliczanie,
- przyjmowanie i rejestrowanie wniosków w ramach konkursów grantowych,
- obsługa administracyjna Rady LGD,
- prowadzenie dokumentacji konkursowej,
- organizowanie spotkań, szkoleń i konferencji,
- przygotowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych,
- redagowanie strony internetowej LGD,
- przygotowywanie informacji oraz ogłoszeń o prowadzonych przez LGD działaniach i realizowanych projektach,
- prowadzenie newslettera,
- współpraca ze środkami masowego przekazu,
- prowadzenie działań związanych z animacją i współpracą lokalną, międzyregionalną i międzynarodową,
- przyjmowanie i obsługa interesantów,
- wykonywanie innych obowiązków pracowniczych określonych przepisami prawa, w tym uchwał Walnego Zebrania Członków, Zarządu oraz Rady LGD,
- realizowanie innych zadań zleconych przez Kierownika Biura.
WARUNKI ZATRUDNIENIA:
- umowa o pracę,
- wymiar czasu pracy - pełny etat
WYMAGANE DOKUMENTY:
- życiorys zawodowy – curriculum vitae,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji poświadczone własnoręcznym podpisem.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie LGD lub wysyłać pocztą na adres: Lokalna Grupa Działania Stowarzyszenie „Partnerstwo dla Ziemi Niżańskiej”, ul. Rzeszowska 42, 37-400 Nisko w terminie do dnia 16 czerwca 2016 roku. O terminie decyduje data wpłynięcia dokumentów do siedziby LGD.
Zamkniętą kopertę z dokumentami należy opisać: „Nabór na stanowisko Specjalisty ds. obsługi projektów grantowych”
INFORMACJE DODATKOWE:
Z kandydatami, którzy spełnią wymagania zawarte w ogłoszeniu przeprowadzona zostanie rozmowa kwalifikacyjna, która będzie miała na celu sprawdzenie wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku oraz ostateczne wyłonienie kandydata. O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej LGD oraz na tablicy ogłoszeniowej w siedzibie LGD Stowarzyszenie „Partnerstwo dla Ziemi Niżańskiej” w terminie do 14 dni po jego zakończeniu.